söndag 17 januari 2010

Mjölksyra

En sak är ju säker i alla fall. Det tar i benen att springa i snömodd. Nu får jag mjölksyra av att gå upp och ner för trappan här hemma.

Nu har jag suttit och gått igenom nästa veckans löpning. Jag måste dock rodda om lite i schemat för jag har andra kvällsplaner på tisdagen. Och det inkluderar god mat, gott vin och najsigt sällskap.

Och nu kom jag på att Jack fyller år på torsdag... Det blir till att rodda om ännu lite till. Hmmm, det lutar åt onsdag, fredag och söndag. Hahha, skriv upp det nu i era almanackor!

2 kommentarer:

  1. alltså. nu hade jag skrivit upp det. men eftersom du är så strulig i ditt schema så är min kalender helt kluddig.

    SvaraRadera
  2. Yllet: jag ber om ursäkt och skyller på Kemis. Jag ska kludda lite i hans som hämd.

    SvaraRadera