tisdag 26 januari 2010

Träningsprogram

Fördelen med att haka på ett träningsprogram är ju att man kommer ut och att man kan köra varierat. Nackdelen är ju det dåliga samvetet. Idag skulle jag ha kört ca sju kilometer varav fyra skulle vara fartlek. Men med den här kylan kombinerat med att Kemisten stod hemma och trummade med fingrarna i bordet och väntade på mig... gjorde att jag bara sprang fem kilometer varav två av dem var fartlek. Och då kommer det dåliga samvetet. Men jag ska tänka om. Jag ska tänka att det var ju bra att jag kom ut överhuvudtaget och att jag sprang lite snabbare än vad jag har gjort på ett tag. Men det kändes i halsen. Kändes som om saliven frös till is. För att inte tala om näsan. Från en sak till en annan liksom. Från träningsprogram till snor.

2 kommentarer:

  1. vart kommer allt snor ifrån? för man är oftast inte snorig när man ger sig ut, men sen springer man i fem minuter och snorar och slemmar...kanske lite mycket information men ändå en fundering....;)

    SvaraRadera
  2. Man borde skicka in frågan till nån sån där "våga fråga".

    SvaraRadera