måndag 18 januari 2010

Skada?

Men va fan! Kemisten har tydligen också ett liv!
Här har jag planerat att träna onsdag, fredag och söndag.
Och nu säger han att han ska spela innebandy på onsdag. Och då kan ju inte jag gå ut och springa, för vem ska vakta barnet då?

Så då har jag tre dagar att träna fyra pass på. Och dessa tre dagar ligger i rad. Fredag, lördag och söndag. Jaha... hur ska jag lösa detta?

Ps. Skada Kemisten är inte ett val. Jag vet att det var det ni tänkte på - jag har också gjort det men jag tror att det kommer gå ut över mig till slut ändå...

Okej... det blir väl kanske ett morgonpass på onsdag. Har ni hört nåt så galet? MORGONPASS!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. hum. om du nu är för mjuk för att skada kemis lite så kanske du kan springa imorgon på morgonen? Eller lunchen? Eller NU? Jag menar. Det finns ju pannlampor och reflexväst. Och sova kan du göra sen.

    SvaraRadera
  2. sen = när du är för gammal för att springa.

    SvaraRadera
  3. Oj...morgonpass! Fast det är ju skönt att ha det gjort.

    SvaraRadera
  4. Jag är faktiskt riktigt peppad nu! Rapport kommer!

    SvaraRadera
  5. Hej Minna,
    vi har ett gäng barn och gillar numera att springa båda två. Otippat efter år av såsighet. Vi har köpt ett löpband och ställt i källaren. När barnen har lagt sig kan man springa, eller när det är Bollis. Fast den andra är borta! Och vill vi vara effektiva tar den ena bandet och den andra spinger ute. Igår kväll blev det 6 km och Damernas detektivbyrå när maken var på sammanträde. De fyra små sov i sina sängar. Ljuva vardag!
    /Sara

    SvaraRadera