söndag 7 februari 2010

Nästa vecka

Rundan idag var mycket bra. Hade tänkt att springa längre. Men eftersom Kemis ska till fjällen i nästa vecka kommer det kanske inte ges så mycket springtid så då fick jag (åter igen) planera om mitt springschema. Men det gör ingenting. Det är ju inte på liv och död. Jag blir glad när jag är frisk och kommer ut. Och nu är Jack genomsnorig igen... så vem vet hur denna vecka blir.

Nästa vecka kommer jag (om allt går som det ska och arslet håller) att följa schemat. Med fartlek och bluttanblälek och allt var det är. Men dagarna blir omroddade. Min far vet inte om det än men han kommer att behöva vara barnvakt åt Jack när jag på lördag springer fem kilometer (hemma i hans trakter) och sedan 12 km på söndagen.

2 kommentarer:

  1. Då är du på G igen! Gött! ;-)

    SvaraRadera
  2. Äntligen. Men imorgon blir det vabb... får se om jag blir smittad av denna förkylning också...

    SvaraRadera