fredag 19 februari 2010

Fraitag

Jag la på ett kol. Samma korta lilla pytterunda som i förrgår. Men en och en halv minut snabbare den här gången. Kände mig som ett freak när jag sprang i snöyran. Halt som satan var det också.

Chefredaktören skrek till idag när jag sa att jag skulle ut och jogga. Så skällde hon på mig och sa: Det heter inte jogga, det heter springa.

Jag älskar fredagsrundan. Ut direkt efter jobbet och sen ner i soffan och fram med vinet. Eller ölen. Och godiset. Och chipsen. Och Let's dance. Mohahah.

4 kommentarer:

  1. haha, jag trodde du bloggade om mig (fraidi).

    SvaraRadera
  2. hehe...stämmer här också!

    SvaraRadera
  3. :) skönt! jag brukade träna stenhårt på lördageftermiddagar förut.Samma sak då.Känns sä jäkla gött att sjunka ner i soffan med vad man nu vill ha alldeles slut i kroppen!

    SvaraRadera
  4. Alla: hahah, vi vet att uppskatta livet!

    SvaraRadera