lördag 28 november 2009

Kläder

Imorgon blir det runda 50.

Jag funderar på om jag ska springa milen. Nåt längre pass blir det i alla fall. Hoppas på kallt väder så att jag kan prova mina nya najsiga löpartights.

Jag gillar egentligen inte tajts. Först provade jag ett par korta (de slutade strax under knät) men jag kunde inte få av mig dem fort nog. Terror. Det är så fult på mig att jag börjar böla. Men de här långa var av en annan kaliber. Inte så att jag såg någe snygg ut, men jag såg i allafall inte ut som en fladdermus.

Vingåker har mycket träningskläder. Eller snarare mycket outdoor. Till schyssta priser. Craft är väl aldrig direkt superbilligt, men det blev betydligt billigare än ordinarie pris. Och så finns det Reebok, Puma, Rönisch, Casall, Adidas.

Jag provade lite linnen/t-shirts från Rönisch och Reebok men det blev inga köp. Jag har redan tre linnen och om jag vill ha fler tycker jag att Stadiums Soc är ett bra alternativ.

Jag hade velat köpa en träningsbh också men det hittade jag inte ens. Så jag klickade hem en Champion från Campadre istället. En rosa. Varför inte?

8 kommentarer:

  1. ÅH, jag bara måste köpa ny sport-bh. Jag får skavsår av min när jag springer långpass. Inte så sexigt med skav runt hela kanten. Tur att man kan nalla på barnens "rumpsalva"...

    SvaraRadera
  2. AJ!!! Det problemet har jag inte. Vad har du för märke? Jag har en Casall (och snart en Champion.)

    SvaraRadera
  3. Yllet. if you know what I mean....
    Tights har du gärna den effekten liksom...

    SvaraRadera
  4. Jag har Stay in Place, gammal trotjänare. Problemet är nog att den börjar bli FÖR gammal!

    SvaraRadera
  5. Önska dig en ny i julklapp.

    SvaraRadera
  6. ahahahhahhaha!! jag hajjar. NU. Inte först. Funderade på om du tänkte mer som Batman eller så. :)

    SvaraRadera