torsdag 5 november 2009

Sladden?

Jag har tappat bort min usb-sladd till mobilen. Och den är av specialstorlek så man kan bara inte ta en annan. Så jag är sur. Jag såg den nånstans där den inte skulle vara häromdagen. Jag tror att det var på jobbet. Jag har ett vagt mine av att jag stoppade den i fickan. Men den är inte i någon ficka att finna.

Så tills att jag hittar den får jag fundera på den här låten... jag gillar den men undrar om den inte passar bäst på Friskis... (den hittade jag genom att googla: "den franska låten med dragspel".)

5 kommentarer:

  1. de där sladdarna!! jag blir galen. så hittar man en som man tror att jamenkollahärärdenju! men så är den bara näääästan rätt.

    SvaraRadera
  2. Yllet: värdelöst. Och den var inte på jobbet.
    Maria: och det roliga var att den första träffen ledde rätt! Nån annan har ställt samma dfråga. Hahahahah!

    SvaraRadera
  3. Haha, det var precis den låten jag gissade på att du menade, innan jag klickade länken! :)

    SvaraRadera