tisdag 3 november 2009

Ispåsen

Jag har ryggskott. Det var Jack som sköt mig kan man säga.

Fick en tid hos kiropraktorn. Tydligen hade jag en tid där igår... men missade jag totalt, synd annars hade det här aldrig hänt. Och han sa att jogga var det inte tala om. Så sa han att det här skulle ta tre till fem... dagar att läka. Jag var helt säker på att han skulle säga veckor så jag blev ju ganska glad ändå.

Jag ska tillbaka på torsdag och då ska han ge mig ett besked om när jag får gå ut igen.

Tills dess ligger jag på en ispåse och äter voltaren.

4 kommentarer:

  1. Åh fifan. Hoppas det går över snabbare än snabbt!

    SvaraRadera
  2. usch. hoppas det släpper snabbt som ögat!

    SvaraRadera
  3. fast alltså. ögat ska ju inte släppa. hoppas jag. men ja. du fattar.

    SvaraRadera
  4. Fraidi och Yllet: det gjorde det. jippi.

    SvaraRadera