söndag 8 november 2009

Kändes så där idag... också.

Idag gick jag ut på förmiddagen. Annars så är jag en eftermiddags och kvällslöpare. (Jag vill just inte kalla mig för löpare men det känns konstigt att säga springare. Fast joggare kan man ju säga...)

Det enda jag kunde tänka på idag var: Jag har nånting i kroppen. Ska jag bli sjuk nu igen?
Det gick så tungt och trögt. Och knät gjorde ont. Det oroar mig lite. Som synd är var det inte det vänstra knät som gjorde ont - då hade jag vetat varför. För precis innan jag skulle gå ut hade jag en fight med Jack som slutade med att jag tappade balansen och for in med knät i en list och det gjorde förjäkla ont. Men icke.

Men trots att det kändes som om jag hade bly i skorna så var snittiden lite snabbare idag. Konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar