söndag 25 oktober 2009

Bodypump

Jag och Millan pratade träning igår. Hon är ingen springtyp. Hon går på bodycombat och bodypump - och vips så kanske jag löste mysteriet till hennes huvudvärk. Är det nåt som jag inte kan träna, under några som helst förutsättningar är det bodypump. Mitt huvud exploderar dagen efter. Inte gillar hon spinning heller. Millan gillar inte att nöta, hon vill ha omväxling. Vi är tvärtom alltså. Och är det nån som jag inte skulle vilja möta på bodycombat är det Millan, hon skulle golva mig direkt.

Hennes man frågade hur det gick med springbloggen. Han går nämligen inte in hit för den är så tråkig.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar både och. Fast löpningen har jag fastnat för på senare år. Tidigare kunde jag inte springa ens 3 km utan att få krupp av uttråkning. I går sprang jag 15k utan att ha tråkigt en sekund.

    SvaraRadera
  2. Frida: du är grym. Jag tränade på Friskis förut och älskade jympa och sånt. Nu föredrar jag löpning, av många orsaker. Bland annat att man aldrig behöver passa nån tid... Men det bästa är ju att alternera...

    SvaraRadera
  3. Frida, jag måste öka sträckan! 15 km det är lite utopia för mig än så länge. Jag ska springa 13 nästa gång.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera