lördag 29 maj 2010

12 is my middle name

Idag tog jag distansrekord. Jag hade en vag plan om hur jag skulle springa innan jag gav mig ut men jag förlängde den undan för undan. Kände mig riktigt pigg i både psyke och ben. När jag kom hem var jag inte ens andfådd men det var bara bra, jag brukar alltid jaga så mycket när jag är ute men idag tog jag det lugnt. Skön känsla.

Jag sprang så här:


Start i Tallkrogen och sedan längs Nynäsvägen. Tre kilometer mitt på Gubbängsfältet, sen förbi Hökarängen. Hela Örbyleden och 6 km ungefär uppe i Svedmyra. Ner förbi Bea och mot Enskede IP. Svängde av och sprang förbi Hopparbacken. Förbi Enskede värdshus och Stallet och sedan över Sockenplan, förbi Enskede kyrka, genom Margaretaparken och hem. En bra runda.

7 kommentarer:

  1. Vi ses i Göteborg nästa år :-)

    SvaraRadera
  2. hejja! du är grym på att springa!

    SvaraRadera
  3. Det var en bra runda!! :-)
    Bra gjort!

    SvaraRadera
  4. Carina: om du hinner se mig... :D
    Frida: haha, tack! Hejja själv!
    Mia: Visst var det! ;D
    Tack tack!

    SvaraRadera
  5. härligt!! och bra mål tycker jag, springa 3 ggr/v utan distans eller tidskrav. Då blir det inte fullt lika motigt att gå ut som det kan vara ibland kanske.. Om du hajjar?

    SvaraRadera
  6. Yllet: jag hajjar exakt! :D

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det är när man har den där energin, det där flowet! Underbart. Längtar tills jag är där själv :) Ska banne mig starta en träningsblogg när jag kan börja träna ordentligt igen. Ja, det ska jag.

    SvaraRadera