måndag 17 maj 2010

Älska löpning

Blev en lite längre runda idag. Det var lite högre fart och lite jobbigare. Men jag låg ändå på springalugntutanatttryckapåfart. Skönt.

Innan jag gick ut satte jag på mig linne och långärmad. Kemisten hävdade bestämt att jag kunde springa i bara linne. Jag tittade på termometern... 19 grader. Så istället för linne och långärmad tog jag linne och t-shirt... för säkerhetsskull... tänk om det bara var 3 plus uppe i Gubbängen. Linne och t-shirt var definitivt överkurs.

Dagar som denna undrar man varför det inte kan vara såhär jämt.

2 kommentarer:

  1. Redan efter tio meter ångrade jag mitt linne och långärmade med tumhål....och krage. Men jag orkade inte åka upp och byta.

    SvaraRadera
  2. Alis: hahah, nej, är man redan ute är det ju försent! :D

    SvaraRadera