söndag 28 mars 2010

Sex

Min springiskompis sprang premiärmilen på prima 52:18. Åh, om man ändå hade varit där. Surt som fan sa jag som en räv.

Jag lunkade i sex kilometer i sexminuterstempo. Jag är imponerad av att jag i tisdags/onsdags hade feber och var genomdäckad... och sen några dagar senare springer jag sex kilometer. Kroppen är ju otrolig på att återhämta sig. Kanske är det så att ju mer man tränar ju snabbare återhämtar man sig efter sjukdomar. Är man helt otränad tar det mycket längre tid att repa sig.

Så, nu nalkas det tre intensiva jobbtunga dagar och sen är det påsk. Eller pårre som vi också säge. Pårremurre = påskmust.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. inte porrmus då? :O

    (testade denna kommenteren förut men den sparades inte?! Censurerar du mig??? :))

    SvaraRadera
  3. höpp. nu dök den upp. men jag tog bort den ena.. :)

    SvaraRadera
  4. Porrus är bra! :D Du är alltid på gränsen till att bli censurerad! :D

    SvaraRadera