torsdag 10 december 2009

Mas

Jo, jag gick ut och nu känner jag mig piggare. Men jag är fortfarande på uselt humör. Trodde att det skulle lätta under passets gång men det gjorde det inte. Kanske hade gjort det om jag sprungit snabbare. Nu masade jag på i ett jättelungt tempo som knappt gjorde mig andfådd. Tills sista kilometern såklart, då tryckte jag på.

Kände lite av den där konstiga smärtan. Det är i de allra nedersta magmusklerna på nåt sätt, och ut mot höfterna. Och på insidan av låren. Nån som vet?

2 kommentarer:

  1. jag rådfrågade min löpande läkar-make. han svarade "ojojoj, kanske diarré". så tyvärr, jag kan inte hjälpa dig. hoppas du bättrar på dig. om det är inflammation kan du ju testa att maxa anti-inflammatoriskt några dagar.

    SvaraRadera
  2. Frida: hahahahah, nej, inte diarré... den känner jag igen och kan diagnostisera på egen hand. Fråga honom om ett tag igen när han har tänkt lite.

    Ja, om det inte släpper maxar jag.

    SvaraRadera