torsdag 10 december 2009

Höftböjaren

Idag är det torsdag och jag behöver verkligen gå ut ett varv. Mest för psyket. Men jag undrar om jag inte dragit på mig nån typ av inflamation i höftböjaren. Jag får så ont där efter att jag sprungit. Det kan vara i livmodern också, men det borde inte göra ont på samma sätt. Har läst lite om det på olika forum och jag misstänker att höftböjaren är mitt problem, det strålar neråt i benet i vissa lägen. Jag hoppas på höftböjaren i alla fall. För får jag välja på det och inomvärtesproblem väljer jag det första.

2 kommentarer:

  1. jag skulle också välja alt 1. Men det är väl svårt att göra så mycket åt en inflammation? Den går väl liksom inte att stretcha bort. Du har inte sträckt dig då du sprungit och det var halt så du spänt dig?

    SvaraRadera
  2. Yllet: ja det är väl det... Jag funderade på det... när det var sådär halt var man ju tvungen att springa och parera lite... hmmm... jag hoppas på det bästa.

    SvaraRadera