torsdag 28 oktober 2010

Jag är tydligen A-K...

Sist jag sprang var det minusgrader, nån enstaka. Idag var det sex plusgrader. Jag hade på mig lika mycket kläder. Det blev onödigt varmt. Idag var det återigen kort och långsamt, det verkar vara min nya melodi. Imorgon blir det såklart fredagsjogg och på söndag långpass.

Tipsade Petra på Maratonbloggen om att man kan springa med polisen i Älvsjö. Blev en stor grej om det! Min fråga till mig själv är varför jag tipsade under den anonyma pseudonymen A-K. Kanske finner jag aldrig ett svar på den frågan.

Jag länkar inte till inlägget för då länkar det tillbaka hit och det vill jag inte. Jag är ju A-K för sjutton. A-K vill förbli anonym. Hahahhaha!




2 kommentarer:

  1. Långsamma pass är ju också min melodi...har blivit långsamma och korta pass nuförtiden...men bättre än inget.

    SvaraRadera
  2. Mia: ja precis. Det är verkligen 1000 gånger bättre än inget. För reglerna är sånna att man får springa precis hur kort och långsamt man vill. :D

    SvaraRadera