måndag 15 augusti 2011

Nu

Äntligen kan lchf-perioden börja igen. Jag skriver lchf men det är inte riktigt sant, men jag orkar inte skriva lchf/gi hela tiden.

Till frukost åt jag:
Fil med hallon, svarta vinbär och solrosfrön.
Två finncrisp med salami och skivat kokt ägg. Och smör.
Kaffe med grädde.

Jag har 2,2 kilo kvar till det jag vägde in på när jag kissade på stickan, 64,4. Men jag ska ner till 63, för det var det jag vägde när jag blev gravid 2007. Så, here we go.

Till lunch ska jag äta kyckling från gårdagens middag, tzatziki, avokado oxh sallad.

Till middag blir det laxpudding med skirat smör.

2 kommentarer:

  1. Heja! Själv har jag 9 envisa kilo som jag aldrig lyckas bli av med. Är väl för lat/för gottegrisig. Men 5 ska väl bort iaf!

    SvaraRadera
  2. Fem är ett bra mål! Och du kan ju springa... det kan ju inte jag på ett tag! Hejja tillbaka!

    SvaraRadera