lördag 27 november 2010

Simma?

En riktigt förkylning drabbade mig. Nu är jag friskare. Var hemma från jobbet i fredags. Börjar känna mig sugen på att jogga lite igen. Trots snön. Vet att vintertajtsen ligger och väntar på mig. Om jag är ok imorgon kanske jag tar mig en kort runda. Om det är runt minus fem eller varmare. Annars är det nog ingen bra idé.

Har börjat fundera på alternativ träning. Men det är ju så sjukt tidskrävande. Jag älskar ju löpningen eftersom det är bara att göra närsomhelst. Men nu är jag inte riktigt där ändå så jag bör tänka på alternativ.

Men ska man åka och simma... herregu, det tar ju hela kvällen.

6 kommentarer:

  1. Jag tog vintertajts OCH överdragsbyxor (tunna). Broddar under skorna och det gick finfint i kylan och snön!

    SvaraRadera
  2. Låter underbart.
    Jag har dock lite ont i halsen fortfarande så det är ju ingen superidé. Men hoppet lever.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte än kommit över tröskeln att ge mig ut i minusgrader. Men jag hoppas att det blir snart, för när jag väl kommit ut i kylan är det skönt!

    SvaraRadera
  4. Har man väl kommit ut så är det helt ok.

    SvaraRadera
  5. Förra vintern sprang jag i 16 minus. Det känns helt overkligt i dagsläget. Jag orkar knappt masa mig ut till brevlådan..

    SvaraRadera
  6. L: jag med. Jag känner mig jäkligt sugen. På riktigt. Bara förkylningen är över ska jag ut en runda!

    SvaraRadera