måndag 29 november 2010

Jag vill ut nu!

Jag tror aldrig att jag varit så sugen på att springa som nu.
Jag tror det är förra årets löpning som spökar, de där gångerna då jag trotsade kylan och körde intervaller på Gubbängsfältet. Jag ser verkligen tillbaka på det med ett löjligt rosa romantiskt skimmer. Jag längtar efter lyckan av att genomfört ett svinkallt svinigt pass.

Idag ska jag och min ovän ryggen gå till kiropraktorn. Kanske blir det en runda imorgon, beror på väder/vind och status på förkylning och diverse andra hälsorelaterade krämpor.

2 kommentarer:

  1. Det känns som om förra året var ett lättare år att ge sig ut i kylan...
    Men jag ska ut! Bara mina luftrör piggar på sig.

    SvaraRadera
  2. Kiropraktorn sa att jag inte får springa förräns till helgen, så då ska jag ut!!! Krya på luftrören.

    SvaraRadera